EASTER TIME! - takie dekoracje możecie sami stworzyć na Wielkanoc

Można by rzec: ale jaja!  Spójrzcie na te cudowności wielkanocne :)


Moi drodzy!
Przede wszystkim - WESOŁYCH ŚWIĄT Wam życzę, smacznego jaja, mokrego dyngusa i takie tam - wiadomo o co chodzi. :)
Przyznaję się - nawaliłam w tym roku z przygotowaniem własnych dekoracji wielkanocnych... :(( (podobnie zresztą jak i bożonarodzeniowych).
Dużo się dzieje i po prostu nie wyrobiłam się z czasem, marzę czasami, aby doba wydłużyła się nieco, chociaż o te 2-3h - i bynajmniej nie przeznaczyłabym ich na SPANIE (ja pewnie co niektórzy - np. mój mąż :) ). Przeznaczyłabym je właśnie m.in. na przystrojenie domu na święta, czy dokończenie kilku wciąż niedokończonych projektów meblowych. :) 
Obiecuję, że postaram się nadrobić zaległości w przyszłym roku, ale żeby nie było, że nic nie zdziałałam w temacie, to poszperałam nieco w sieci, żeby Wam pokazać, jakie piękne dekoracje robią miłośnicy rękodzieła i jakie Wy również możecie sami stworzyć. To naprawdę nic trudnego! (przynajmniej większość z nich :) ).

Wybrałam swoje ulubione, wszystkie je znajdziecie na pinterest.com, które z nich najbardziej Was zachwyciły?

























1 komentarz:

  1. 40 yr old Database Administrator II Courtnay Simnett, hailing from Cottam enjoys watching movies like Joe and Metalworking. Took a trip to Boyana Church and drives a Ferrari 275 GTB. przeczytac, co powiedzial

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Hokus Pokus Home , Blogger
01 09 10