Parapetówka u Majsterek - zobaczcie co się działo!

Moi drodzy!
O parapetówce, organizowanej przez MAJSTERKI,  wspominałam już na fanpage`u na Facebooku, ale przecież ślad po niej musi tez pozostać na nowym blogu!
Dziewczyny bardzo się napracowały, wyremontowały kawał przestrzeni i razem z Loflov oraz Moimili stworzyły pierwszą w stolicy Kobiecą Pracownię Rzemieślniczą. Teraz wszyscy miłośnicy majsterkowania, którzy bałaganią w swoich kawalerkach mogą wyskoczyć w wolnej chwili na ul. Mińską i pobawić się piłą lub młotkiem!



Oczywiście, jak na każdej parapetówie, nie obyło się bez prezentów! Brać blogerska wykazała się bardzo oryginalnym pomysłem - każdy z nich przygotował jedną literkę wg własnego projektu i tak powstał napis M.A.J.S.T.E.R.K.I, który dziewczyny powieszą w swojej nowej pracowni.

Hokus Pokus Home również podarował namiastkę siebie - pamiętacie industrialny hoker MONETĘ? - tak, ma teraz nowy dom u Majsterek!

Poniżej możecie obejrzeć kilka fotek, zapomniałam dodać jeszcze, ze jak na prawdziwą pracownię rzemieślniczą przystało, już na parapetówie można było pomajsterkować i zrobić dla siebie coś fajnego - nie omieszkałam skorzystać i wróciłam do domu z własnoręcznie zrobionym w 20 min wieszaczkiem z pięknymi haczykami od REGAŁKA! Zobaczcie!

Hoker dla Majsterek od Hokus Pokus Home

Moje dzieło :)

Blogerska brać z napisem M.A.J.S.T.E.R.K.I






2 komentarze:

  1. Bardzo ładnie wygląda to, co jest na ścianie, ale w moich pomieszczeniach to byłoby za dużo. Muszę stawiać na delikatniejsze dekoracje ścian, ponieważ mam małe mieszkanie, wiec czasem muszę wszystko 3 razy przemyśleć. Na szczęście na stronie ArtLux producent obrazów na płótnie zawsze mogę znaleźć idealnie pasujące obrazy do całej aranżacji. Sklep oferuje obrazy na płótnie, które moim zdaniem są najlepsze z tego względu, że wyglądają naturalnie i wpasowują się w całą aranżację bez żadnego problemu. Polecam sprawdzić.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super prezenty. Pamiętam moją parapetówkę, jeszcze nie byliśmy do końca urządzeni wtedy. Był też problem z fotowoltaiką i tego dnia przyjeżdżali panowie z serwisu z https://technit.pl/serwis-instalacji-fotowoltaicznych/. Uporali się błyskawicznie z usterką na szczęście.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Hokus Pokus Home , Blogger
01 09 10