Malowane schody - super sposób na efekt WOW we wnętrzu!

Schodami do nieba będę szła.... 



Metamorfoza schodów to kolejny punkt na mojej liście "to do", wprawdzie prędko się za moje schody nie zabiorę, ale już teraz kolekcjonuję inspiracje i postanowiłam się nimi z Wami podzielić. A nóż ktoś z Was również wpadnie na pomysł przeistoczenia swoich schodów w istne dzieło sztuki?

Oczywiście wszystkie te metamorfozy można wykonać samodzielnie, nie potrzeba fachowca ani artysty, lecz trochę zapału i cierpliwości, bo szybki projekt to to raczej nie będzie. 
Do poniższych projektów wykorzystano między innymi farby akrylowe, taśmę malarską, tapety ze wzorem lub tłoczone, szablony, zdjęcia, kleje i materiały do decoupage`u oraz dużą dozę zmysłu artystycznego i manualnych zdolności. Mimo, że metamorfoza schodów wymaga sporo wysiłku, to efekt końcowy z pewnością wynagrodzi wszystkie trudy i znoje.

Rzućcie okiem na tę pokaźną galerię i dajcie znać, które schody według Was wygrywają. 

Zygzaki
(Źródło tutaj)


Turkusowe ombre
(Źródło tutaj)


Biała tłoczona tapeta
(Źródło tutaj)


Brzozy
(Źródło tutaj)


Geometryczne
(Źródło tutaj)


Książkowe
(Źródło tutaj)


Kwiatowo
(Źródło tutaj)


Fotografie
(Źródło tutaj)


Myszki
(Źródło tutaj)


Decoupaged
(Źródło tutaj)
I co? Które według Was najciekawsze? Mam nadzieję, że pomożecie mi wybrać. :)

5 komentarzy:

  1. Moje faworyty to myszki, brzozy i zygzaki oczywiście, nie mam pojęcia, który z nich wybrać?

    OdpowiedzUsuń
  2. Zyg zaki I turkusowe ombre zdecydowani faworyci! Swietny pomysl na post I esktra inspiracje!! :-) idealne dla osob majacy bardzi ograniczony budzet na metamorfoze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Mam nadzieję, że post się przyda, i może wkrótce ktoś zaprezentuje mi swoje odpicowane schody :)

      Usuń
  3. Rewelacyjne pomysły z tą tapetą. Myślę, że fajnie jeszcze jakby taki sam motyw na ścianie obok umieścić, na https://www.fototapety24.net/ mają fajne wzory fototapet, może z takich coś wybrać? U nikogo jeszcze nie widziałam takich schodów, na pewno byłoby oryginalnie. I taniej - drewniane schody są bardzo drogie. Jeśli odeszłaby jedna część można byłoby nieco zaoszczędzić.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie i bardzo ładnie to wygląda, ale osobiście nie wiem, czy zdecydowałabym się na tak odważne rozwiązania. Z reguły takie rzeczy dość szybko mi się nudzą, tak jak przemija moda. Wolę stonowane i bardziej klasyczne rozwiązania, które zawsze są w modzie. Właśnie też zastanawiam się nad balustradą do schodów i chyba największą ofertę może przedstawić firma https://salgat.pl/ . Kontaktujecie się ze specjalistą, odbywa się spotkanie i darmowy pomiar oraz wycena, a później realizacja i obsługa posprzedażowa.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Hokus Pokus Home , Blogger
01 09 10