Modułowe zagłówki - TOP 10! Zainspiruj się i zrób go sama za grosze!

 

Najlepsze modułowe inspiracje do sypialni




Post o tworzeniu zagłówka do sypialni cieszył się dużą popularnością, więc idąc za ciosem postanowiłam pokazać Wam jeszcze parę  ciekawych inspiracji zagłówków modułowych.
Kto jeszcze nie czytał posta, jak samodzielnie i tanio zrobić taki zagłówek, to koniecznie zapraszam tutaj. Dla tych, którzy już go czytali i mają zamiar podjąć się realizacji projektu, zachęcam do obejrzenia zagłówków, które trafiły na moją listę TOP 10. 
Pionierkami w tworzeniu wspaniałych, oryginalnych modułów są dla mnie dziewczyny z MadeForBed. Na ich projekty natknęłam się przez przypadek, ale zrobiły na mnie ogromne wrażenie, ze względu na dobór wzorów oraz dbałość o detale w wykończeniu. Dlatego też aż cztery zagłówki MadeForBed znalazły się w moim rankingu. Zobaczcie, jakie wybrałam:


1. Pastelowe LOVE
(MadeForBed.pl)


2. Pomarańczowy zawrót głowy 
(houzz.com)


3. Biel i szarości w roli głównej
(decoria.pl)


4. Beżowa klasyka
(houzz.com)


5.  Dziecięca słodycz 
(MadeForBed.pl)


6. Uniwersalna biel
(houzz.com)


7. Ponadczasowa czerń
(houzz.com)


8. Dziecięce pastele
(MadeForBed.pl)


9. Męski punkt widzenia
(MadeForBed.pl)


10. Beżowa ściana
(houzz.com)

Który modułowy zagłówek podoba Wam się najbardziej? 
Piszcie w komentarzach i wrzucajcie foty swoich projektów! 

Zobacz też:



1 komentarz:

  1. A wiecie, co będzie pięknie wyglądało nad takimi nagłówkami? Jakieś zdjęcia, plakaty lub obrazy, które się Wam podobają. To zawsze bardzo fajne uzupełnienie całego wnętrza, więc mam nadzieję, że coś fajnego uda się Wam znaleźć dla siebie. Można stworzyć sobie własną mini galerię i coś odpowiedniego w niej umieścić. Jak widzicie - propozycji jest mnóstwo, więc trzeba coś znaleźć odpowiedniego dla siebie. Szukajcie, korzystajcie i zdecydujcie się na najlepsze rozwiązania, aby pięknie przygotować Wasze wnętrza.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Hokus Pokus Home , Blogger
01 09 10