Targi HOME DAYS z Natalią Nguyen -zobaczcie jak było i co kupiłam!

Targi Home Days - mieszkaj pięknie 17-18 czerwca 2016


Gość specjalny: Natalia Nguyen




Troszkę mi się zeszło z przygotowaniem tej relacji, ale w końcu się udało!
Czerwcowe targi HOME DAYS, które odbywały się w warszawskim centrum EXPO XXI zdecydowanie mogę zaliczyć do udanych. Świetnie zorganizowane, z idealną przestrzenią wystawową, do tego ciekawi wystawcy - czego chcieć więcej? Wpadłam jak szalona w wir eksplorowania i w pierwszej chwili nie wiedziałam nawet na czym mam zatrzymać wzrok, tyle pięknych rzeczy przyciągało uwagę! 

W targach wzięło udział ponad 70 wystawców z branży wnętrzarskiej, m.in. Arte, Art. PanelsBELLDECO SP. Z O.O,, CANDELLANA, DecoMania, Dunin, House4Kids, I LIKE BETON, Loft Design, Made for bed, Media Creations Adam Hordejuk, Natural Wood Panels, Pillows Gallery, Promo-Art Sp. z o.o., STUDIO PROSTYCH FORM i inni (pełna lista uczestników tutaj).

Fot. Homedays.pl

Fot. Homedays.pl


Jedną z głównych atrakcji targów była wizyta Natalii Nguyen, aktorki i architekt, znanej z takich programów produkcji TVN, jak "Pan i Pani House" czy "Bitwa o dom". Natalia poprowadziła bardzo interesujące warsztaty z projektowania i aranżacji wnętrz oraz udzielała indywidualnych porad wnętrzarskich wszystkim zainteresowanym.

Fot. Homedays.pl




Po intensywnym zwiedzaniu stanowisk wystawców można było odetchnąć w zacisznej strefie relaksu, jaką był mini ogród przygotowany przez Agnieszkę Kaszyńską, znaną z autorskiego programu "Ogrody", emitowanego na antenie TVP. Pani Agnieszka również prowadziła wykład na temat aranżacji ogrodów oraz udzielała porad w tym temacie.

Fot. Homedays.pl


Fot. Homedays.pl

Targi Home Days umożliwiły również promocję młodym artystom - studentom Europejskiej Akademii Sztuk przy Akademii Finansów i Biznesu Vistula.Ich dzieła w postaci obrazów i grafik można było podziwiać przy okazji zwiedzania poszczególnych stanowisk.




Oczywiście moja mania robienia zakupów dała o sobie znać, w związku z czym pozyskałam na targach trzy nowe przedmioty :).

Pierwszy z nich to niezwykle oryginalna szara świeca od CANDELLANA w kształcie krzywej wieży.  





Ogromne gratulacje dla tej firmy za niespotykany design - kolekcja świec CANDELLANA zaskakuje swoją kolorystyką i oryginalnymi kształtami!


Fot. Candellana.pl

Fot. Candellana.pl

Fot. Candellana.pl

Fot. Candellana.pl



Fot. Homedays.pl

Fot. Homedays.pl

Wprawdzie świeca w kształcie trupiej czaszki, karabinu maszynowego czy piąstki ze środkowym palcem :) nie za bardzo komponowałyby się z moim wnętrzem, ale na przykład w przestrzeni w stylu skandynawskim sprawdzą się wyśmienicie, szczególnie w męskim wydaniu :) Zdecydowanie polecam!

Kolejnym stanowiskiem, przy którym na dłużej się zatrzymałam było Promo-Art Sp. z o.o. ze swoimi pięknymi obrazami canvas i podświetlanymi art light canvas.

Fot. Homedays.pl

Fot. Promo Art


Firma opracowała unikalną technikę kopiowania oryginalnych obrazów i przenoszenia ich na canvas. Ich produkty zostały docenione przez organizatorów targów - Promo Art otrzymało aż dwie nagrody:

I miejsce w kategorii HomeDays –Top Trends 2016, w kategorii TOP BEAUTY !

III miejsce w kategorii HomeDays –Top Trends 2016, w kategorii TOP DESIGN!




Świecące obrazy były hitem, jednak ja wybrałam coś bardziej tradycyjnego, a mianowicie widok z Wenecji, z kolekcji Venice, urzekający ciepłą kolorystyką.




Kończąc moją wizytę na Home Days wpadłam jeszcze na stoisko Nika Professional z pięknymi tekstyliami do wnętrz i zakupiłam świetnie wykończoną, elegancką poduchę w biało-szarej kolorystyce.







Jeszcze kilka kadrów z imprezy...









Ogólnie wydarzenie oceniam jako bardzo udane, gratulacje dla organizatorów! Z niecierpliwością czekam na kolejne tego typu eventy.

5 komentarzy:

  1. Również byłam na takich targach dom i ogród i przyznam szczerze, że skończyło się nowymi roślinkami i grillem do ogrodu :D Tak się zainspirowałam, że koniecznie musiałam poszukać tego samego, co na targach. Roślinki kupiłam wtedy w mojej okolicy, a grilla zamówiłam ze strony https://polgrill.pl/ , no i muszę przyznać, że sprawdza się idealnie do teraz. Sezon zakończony, więc już jest przygotowany na kolejny. Mam nadzieję, że wiosna i lato przyjdą szybko, ponieważ już bardzo za nimi tęsknię. A jak to u Was? Czekacie już?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja na jednych targach z domu i ogrodu poznałam świetną szkółkę http://www.borowka.pl/ , w której znajdziecie sobie różne borówki i ich odmiany. Przede wszystkim posiadają takie odmiany, jak: borówka wysoka (amerykańska), z rodzaju Vaccinium borówkę niską (kanadyjską), żurawinę wielkoowocową i borówkę brusznicę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że takie targi jak najbardziej przydają się osobom, które właśnie szukają odpowiednich elementów do swojego domu. Jeśli nie znajdziecie odpowiednich firm, to ja polecam https://www.topquality-windows.com/ U nich zamówicie okna oraz różne usługi budowlane.

    OdpowiedzUsuń
  4. Na ten moment poszukuję odpowiedniej sofy do mojego ogrodu, bo to fajna opcja na wypoczynek i relaks i wiele ciekawych propozycji udało mi się znaleźć na stronie https://wyjatkowedzieci.pl/hustawka-ogrodowa-dla-dzieci-4-wskazowki-ktore-pomoga-ci-wybrac-odpowiedni-model/ . Na pewno chętnie sobie skorzystam, sprawdzajcie również!

    OdpowiedzUsuń
  5. Na takich targach można naprawdę wiele się dowiedzieć, dlatego bardzo chętnie biorę w nich udział. Ostatnio korzystaliśmy z targów, na których dowiadywaliśmy się szczegółów związanych z fotowoltaiką. Naprawdę warto się wybrać!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Hokus Pokus Home , Blogger
01 09 10